Tak, istnieją kobiety, które chcą powiększyć swoje pośladki. I nie chodzi tu wcale o jakąś wykrzywioną formę dbania o własne piękno, lecz przede wszystkim o to, by móc w ten skądinąd oryginalny sposób zadbać o swoje zdrowie. I choć dbanie o duży rozmiar pośladków nie wydaje się najlepszą metodą na poprawę własnej kondycji, to ćwiczenie ich poprzez rozrost tkanki mięśniowej i spalanie tłuszczu jest jak najbardziej wskazane.

Genetyka a pośladki

Nie jest tajemnicą, że kształt pośladków zależy w dużej mierze od przekazywanych genów. Tak, to prawda że wiele osób stara się je modelować i ujędrniać, ale jest to tylko pewna forma korygowania sylwetki, która przecież ma swoje wady i zalety.

Powiększanie pośladków nie polega na ciągłym obżarstwie. Owszem, wchłanianie dużych ilości tłuszczu, węglowodanów jak najbardziej wpływa na wzrost ich rozmiaru, ale nie jest to cecha oczekiwania przez rozsądne i myślące o swoim zdrowiu kobiety.

Powiększanie tej części ciała zależy w głównej mierze od tego, jak bardzo jest ona umięśniona. Oznacza to, że chcąc modelować kształt pośladków, trzeba tak naprawdę rozbudowywać ich masę mięśniową.

Jak powiększyć pośladki? 5 sprawdzonych metod

Czas zabrać się za trening. Ten nie będzie łatwy, gdyż wiązał się będzie ze zdecydowanie większą podażą substancji odżywczych. Tak, dla wielu kobiet może być to straszna perspektywa, ale najistotniejsze w tym wszystkim jest to, by umiejętnie powiązać trening ze wzrostem spożycia kalorii.

1. Dieta powiększająca pośladki

Dieta na powiększenie pośladków

Jeśli nie zapewni się mięśniom odpowiedniej ilości energii, to ich wzrost będzie odbywał się tylko na samym początku wprowadzania nowych ćwiczeń. Nadmiar aktywności nie tylko doprowadzi do zatrzymania ich wzrostu, ale też do ich szybkiego spalania.

Dietetycy podkreślają, że mięśnie – jeśli mają wzrastać – to muszą być w stanie anabolicznym, czyli wzrostu. Jego przeciwieństwem jest stan kataboliczny, który oznacza rozpad. Jeśli powyższa zasada ma być zachowana, to trzeba codziennie zwiększyć podaż substancji odżywczych o około 300 kcal powyżej ustalonej dla siebie normy. Dzięki temu wzrost ogólnej masy ciała utrzyma się na poziomie około 0.5 kilograma na miesiąc.

Chcąc powiększyć pośladki za pomocą diety, warto wprowadzić do posiłku wyłącznie te produkty, których działanie jest korzystne dla zdrowia. Należy tu pominąć wszelką, przetworzoną żywność i jednocześnie zapewnić organizmowi optymalną ilość białka, węglowodanów i tzw. “dobrych” tłuszczów. Jak to zrobić?

Wystarczy wprowadzić do diety:

  • jajka,
  • ryby,
  • drób,
  • mięso z indyka,
  • czerwone mieso,
  • rośliny strączkowe,
  • warzywa liściaste (zwłaszcza zielone),
  • owies,
  • orzechy,
  • pomidory,
  • owoce.

2. Zestaw ćwiczeń na powiększenie pośladków

Zestaw ćwiczeń na powiększenie pośladków

W trakcie wykonywania ćwiczeń warto zadbać o stopniowy wzrost intensywności ćwiczeń. Można to zrobić zarówno poprzez zwiększanie ciężaru, skrócenie interwałów, a także wzrost częstotliwości ćwiczeń.

Na początku przygody z ciężarami kluczową kwestią jest wypracowanie odpowiedniej techniki ćwiczeń. Warto więc odbyć przynajmniej kilka sesji z trenerem personalnym.

Pchnięcie biodrem

Zaletą tego ćwiczenia jest brak nadmiernego obciążenia kręgosłupa i to nawet z uwzględnieniem faktu, że w jego trakcie wykorzystuje się duże ciężary.

W trakcie wykonywania ćwiczenia kobieta opiera plecy na oparciu, podpierając się jednocześnie nogami (biodra zostają zawieszone w powietrzu). Następnie na biodra nakładany jest ciężar, który – za pomocą mięśni ud i pośladków – należy podnosić do góry ustaloną liczbę razy.

Przysiady

Ćwiczenie, w trakcie którego stymuluje się głównie mięśnie ud, ale trzeba podkreślić, że bez ich rozbudowy duże pośladki będą wyglądać nieestetycznie.

Najlepiej wykonywać je z obciążeniem, ale – co ważne – całą technikę warto ustalić ze specjalistą. W przeciwnym razie efekt może być odwrotny względem oczekiwanego.

Martwy ciąg

Dość trudne technicznie ćwiczenie, ale jest ono bardzo wskazane w kontekście rozbudowy mięśni pośladków. Polega ono na podnoszeniu ciężaru z ziemi aż do momentu, w którym plecy są wyprostowane. Ciężarem tym jest najczęściej obciążona sztanga.

Przeczytaj koniecznie: Jak powiększyć piersi? 8 sprawdzonych metod na powiększenie biustu!

3. Zabiegi na krągły kształt pośladków

Zabiegi na kształtne pośladki

W modelowaniu pośladków ćwiczenia są niezwykle ważnymi, ale nie jedynymi metodami. Można też skorzystać z mniej widowiskowych, ale równie skutecznych rozwiązań. Oto niektóre z nich:

Złuszczanie skóry

Być może na pierwszy rzut oka wydaje się to dziwne, ale złuszczanie skóry pośladków korzystnie wpływa na ich modelowanie. Zdrowa, pięknie wyglądająca skóra to podstawa, jeśli chodzi o (przynajmniej optyczne) powiększanie tej części ciała. W procesie złuszczania ważne jest zastosowanie peelingu i wmasowanie go w pośladki za pomocą ruchów kolistych. Najlepiej zrobić to w trakcie kąpieli, gdy ciało jest podatne na usuwanie obumarłego naskórka.

Masaże

Chcąc powiększyć swoje pośladki w miesiąc, warto oddać się w ręce dobrego masażysty. Osoba ta nie tylko pomoże w rozbudowaniu mięśni okolic pupy, ale też zoptymalizuje procesy odpowiedzialne za ich ukrwienie i dotlenie.

Jeśli masaż ten ma być efektowny, to musi być on przeprowadzany regularnie. Zaleca się, aby korzystać z pomocy masażysty względnie często, to jest 2 – 3 razy w tygodniu. Możesz również wykonywać samodzielny masaż z użyciem rollera bądź innych przyrządów.

4. Maski powiększające pośladki – naturalny i skuteczny sposób na jędrną pupę

Maseczki ujędrniające pupę

Stosowanie masek na pośladki może i jest dość oryginalną metodą ich ujędrnienia i powiększenia, ale za to jest to sposób niezwykle skuteczny. Oczywiście jego efektywność zależy od zastosowanych do produkcji tychże masek składników.

Maska z ogórka i jajek

Aby ją sporządzić należy wymieszać 1 mały ogórek z jednym żółtkiem jajka. Uzyskaną w ten sposób mieszaninę trzeba nałożyć na pośladki, wykonując w międzyczasie okrężny masaż.

Po jego zakończeniu, pastę należy pozostawić na skórze przez około 20 minut. Za pomocą tej mieszaniny można łatwo ujędrnić skórę i – co ważne – nawilżyć ją i odżywić. To samo zresztą dotyczy znajdujących się pod nią mięśni.

Maska winogronowa

Sporządza się ją z 6 lub 7 zmiażdżonych winogron. Po jej przygotowaniu należy nałożyć ją na pośladki i wmasowywać – tak jak w powyższym punkcie – za pomocą ruchów okrężnych.

Po zakończeniu masażu należy ją pozostawić na skórze przez około 10 minut. Po upływie tego czasu należy spłukać ją ze skóry za pomocą ciepłej wody, która wpłynie na poszerzenie znajdujących się w skórze porów.

Maska jabłkowa

Kolejna propozycja dla pań, której przygotowanie ogranicza się do posiekania dwóch czerwonych jabłek i skropienia uzyskanej w ten sposób mieszaniny z jedną łyżką oliwy z oliwek.

Gdy wszystkie składniki będą już dokładnie zmieszane, będzie można przystąpić do nakładania preparatu na skórę. Po zakończeniu jego wmasowywania należy odczekać około 20 minut, a następnie spłukać go za pomocą ciepłej wody.

Maska z awokado

Sporządzenie wydaje się dość czasochłonne, ale trzeba przyznać, że uzyskana w ten sposób mieszanina jest bardzo skuteczna. Aby ją przygotować, należy dokładnie zmiksować jedno awokado z dwiema łyżkami miodu. Następnie uzyskaną w ten sposób maź należy nałożyć na pośladki.

Warto w tym celu skorzystać z metody, jaka została opisana w powyższych punktach, to jest z nakładania jej przy pomocy kolistych ruchów.

Przeczytaj koniecznie: Jak skutecznie pozbyć się cellulitu – 14 sprawdzonych sposobów!

5. Zioła i suplementy wpływające na rozmiar pośladków

Zioła na kształtną pupę

Jak powiększyć pośladki w miesiąc, wykorzystując do tego celu naturalne rozwiązania oferowane przez Matkę Naturę? Wystarczy wprowadzić do swej diety fitoestrogeny, czyli naturalne związki chemiczne, które działają na organizm kobiety dokładnie tak samo, jak żeński hormon – estrogen.

Stosowanie tych substancji (np. w naparach lub suplementach diety) korzystnie wpływa na intensyfikację wszystkich damskich cech fizycznych, w tym na powiększenie pośladków. Oto rośliny, które warto w tym kontekście wprowadzić do swej diety:

Koniczyna czerwona

Roślina bogata w izoflawony. Substancje te korzystnie wpływają na regenerację kolagenu w skórze, a także stabilizują jego poziom w skórze. Dzięki temu wygląda ona delikatnie i kobieco.

Co ważne, przygotowanie naparu z czerwonej koniczyny jest dziecinnie proste. Wystarczy dodać 3 łyżki tej rośliny do filiżanki gorącej wody, a następnie gotować przez 10 minut. Efekty stosowania tej rośliny będzie można zauważyć, jeśli wywar (w ilości dwóch filiżanek) będzie spożywany codziennie przez około miesiąc.

Koper włoski

Regularne stosowanie kopru włoskiego zwiększa ilość wytwarzanych w organizmie kobiety żeńskich hormonów płciowych. Co więcej, wpływa ona na rozbudowę podściółki tłuszczowej, która – dzięki stopniowemu gromadzeniu się w pośladkach – zwiększa ich rozmiar.

Przygotowanie wywaru z kopru włoskiego jest bardzo proste. Jedną łyżeczkę nasion kopru należy gotować w szklance wody i to przez około 5 minut. Po zakończeniu gotowania płyn należy pozostawić w szklance przez około 10 minut, aby wszystkie zawarte w koprze składniki przeniknęły do naparu. Na koniec płyn należy odcedzić i pić w ilości od 1 do 2 filiżanek dziennie.

Kozieradka

Popularne zioło, którego działanie wpływa m.in. na powiększenie pośladków i piersi. Efekt ten uzyskuje się dzięki zawartym w roślinie saponinom, które są naturalną, roślinną alternatywą dla estrogenów. Co ważne, kozieradka wpływa też na wzrost objętości mięśni w okolicy pośladków.

Chcąc przygotować napar z kozieradki, należy gotować jedną łyżkę jej nasion przez około 5 minut (filiżanka wody). Następnie należy odstawić wywar na kolejne 10 minut i pić w liczbie jednej szklanki dziennie.

Podsumowanie

Podsumowując, powiększanie pośladków za pomocą naturalnych i bezpiecznych dla zdrowia metod jest możliwe. Co więcej, dzięki powyższym rozwiązaniom efekty będzie można zauważyć już po około miesiącu.